• slideshow_2
  • slideshow_3
  • slideshow_4

Корисник

Нисте регистровани?

Почетна страна / Вијести / Близу 500 позива на дежурни телефонски број за пријаву комуналних проблема
Близу 500 позива на дежурни телефонски број за пријаву комуналних проблема PDF верзија   Верзија за штампу

Близу 500 позива регистровано је од почетка године на дежурни телефонски број за пријаву комуналних проблема.

Највећи број позива на број: 244-593 односио се на пријаву кварова на јавној расвјети, док је доста позива било и у вријеме рада зимске службе.

Суграђани су овај број, у првој половини године, позивали и да би пријавили недостатке и оштећења поклопаца на шахтовима, комуналне опреме, те оштећења на саобраћајницама, док је било позива и у вези са одржавањем јавног зеленила, одвозом отпада и распоредом контејнера.

-Корисна нам је свака информација коју добијемо од суграђана, јер они најбоље знају који су то тренутни проблеми у њиховој улици или мјесној заједници. Све пријављене кварове или проблеме, који су се односили на редовно одржавање јавне хигијене, зеленила, комуналне опреме, јавне расвјете и слично, рјешавали смо у најкраћем року, на упућена питања просљеђивали смо одговоре, а приједлоге за изградњу инфраструктуре смо евидентирали – казали су у надлежним одјељењима.

Подсјећамо да је дежурни телефонски број за пријаву комуналних проблема у функцији од 2014. године и да грађани могу да пријаве Одјељењу за комуналне послове и Одјељењу за саобраћај и путеве оштећења на саобраћајницама и пјешачким површинама, хоризонталној и вертикалној саобраћајној сигнализацији, семафорима, затим кварове на јавној расвјети, оштећења или уништавање зелених површина, комуналне опреме, клупа, корпи за отпатке, надстрешница на аутобуским стајалиштима, контејнерима за одлагање отпада, итд. Грађанима су на располагању, 24 часа, и бројеви Центра за обавјештавање (121) и Одјељења комуналне полиције (051/306-464).

Градска управа града Бањa Лукa © 2008