Пријем грађана

Канцеларија за грађане представља изузетно значајну новину у организацији Градске управе Града Бања Лука.

Основана је на иницијативу градоначелника Игора Радојичића, са циљем побољшања и унапређења комуникације између грађана и градоначелника, бржег и ефикаснијег рјешавања захтјева грађана упућених градоначелнику, као и ради уочавања основних проблема са којима се грађани сусрећу како би се исти системски рјешавали у сарадњи са надлежним службама Града и другим органима.

У Канцеларији за грађане сваким радним даном од 8 до 16 часова врши се пријем грађана, анализирају захтјеви и други поднесци којима се грађани обраћају градоначелнику, припремају и упућују писмени одговори, обезбјеђују неопходне информације о остваривању права грађана, с циљем да грађани лакше и брже остварују своја права, односно добију адекватан одговор на питања која се тичу остваривања права из надлежности органа Града.

Сви суграђани који имају одређени проблем који желе да изнесу градоначелнику, а чије је рјешавање у надлежности органа Града, могу то учинити путем Канцеларије за грађане непосредним контактом са службеницима Канцеларије, писменим путем, те путем електронске поште или телефоном.  

Цијенећи значај отворене и ефикасне двосмјерне комуникације са грађанима, службеници Канцеларије за грађане стоје на располагању за сва питања и захтјеве на које су спремни да одговоре у најкраћем могућем року, рјешавајући  проблеме кроз отворену и директну комуникацију, са циљем повећања међусобног повјерења и разумијевања.


Материјал преузет са званичног сајта Града Бања Лука - www.banjaluka.rs.ba