Подршка бањалучком бренду "Трби и Дугом"

Предсједник Скупштине Града Зоран Талић сматра да је серијал бајки о „Трби и Дугом“, ауторке Јелене Којовић Тепић културни бренд Бањалуке, који промовише и подржава праве породичне вриједности.

Талић је у разговору са Јеленом Којовић Тепић и Младеном Ђукићем, који је задужен за издаваштво и продукцију истакао да му је драго да овакав производ иде вани из Бањалуке, да ова прича има перспективу и да се нада да ће „Трба и Дуги“ истрајати на свом путу да обогате свијет домаћих бајки интересантним и квалитетним причама о авантурама два необична дјечака и једне још необичније принцезе.

-Мало је садржаја гдје родитељи могу с дјецом да проводе квалитетно вријеме заједно. Ваш ме је пројекат одушевио, првенствено као родитеља двоје мале дјеце и мислим да град може да се поноси што овакав значајан пројекат долази управо из Бањалуке – рекао је Талић.

Аутори ових прича изнијели су идеје и планове које имају када је у питању популаризација „Трбе и Дугог“. Трећа књига је тренутно у штампи и требало би да угледа свјетло дана већ крајем овог мјесеца, а четврту дизајнери илуструју и малишани је могу очекивати у новембру.

- Имамо много планова, али, нажалост, мало времена и могућности. Од овог пројекта не планирамо да одустанемо. Желимо да наставимо са папирнатим играчкама, да покренемо анимирани серијал, позоришну представу. Приликом промоције треће књиге имаћемо школу цртања на отвореном – казао је Ђукић.

Предсједник Талић је казао да ће пружити пуну подршку младим ауторима, а разговарано је и о идејама на који начин би град могао да помогне „Трби и Дугом“ да дођу до што већег броја дјеце.


Материјал преузет са званичног сајта Града Бања Лука - www.banjaluka.rs.ba